OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel internetového portálu
quadrofixing s.r.o.
Hlohovecká 850
Pata 92553
Slovensko
IČO: 31 388 728
DIČ: 2020837313
IČ DPH: SK2020837313
1) O registraci
"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě" quadrofixing.cz "a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových emailů z internetového obchodu firmy" quadrofixing.cz ".
Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: "info@mojevruty.cz" nebo na uvedené pevné adrese.
Objednávky je možné uskutečnit i bez registrace.
2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před jejím expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požaduje náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informováni elektronickou poštou - e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, který nebyl skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem nebo ne. Pokud zboží není na skladě, nebo skladu dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Storno objednávky
Pokud uděláte storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:
Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou DPD.
Cena přepravy zahrnuje možnost večerního doručení (volitelně) a telefonické kontaktování zákazníka, pro případnou změnu doby či místa doručení.
Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 14 dnů od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo patrné při předání.
4) Záruka
Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu.
5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.
6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím k okolnostem prodloužená lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. V mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod).
7) Doručení a dodací podmínky
Všechny zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.
Jak postupovat při vrácení zboží:
Připravte zásilku podle popisu níže.
Zboží, které budete zasílat zpět na adresu zašlete podle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.
Jak zásilku připravit
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka snížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).
8) Způsoby úhrady
Všechny způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy.
platba předem - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
dobírka - objednané zboží Vám zašleme kurýrem a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru.
9) Bezpečnost
Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti šifrované obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).
10) Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás dostali, je poškozený nebo nefunkční, postupujte podle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodě 6. Obchodních podmínek.
11) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
jak postupovat
V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte podle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu uvedenou v kontaktech (sklad Bučany). Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicí papír či karton, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadný nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy všechny listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Zboží je z hygienických důvodů na reklamaci přijat jen řádně vyčištěn. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení. Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Adresa pro vrácení zboží:
kontaktujte nás na info@quadrofixing.cz
IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE SPRÁVCE
Správcem osobních údajů je společnost quadrofixing s. r. o., sídlom Hlohovecká 850, 925 53 Pata, Slovensko IČO: 31 388 728
Kontaktní údaje provozovatele: mail: info@quadrofixing.cz, tel.: +421 918 643 552
ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH DAT
Společnost quadrofixing s.r.o. zpracovává pro účely registrace, nákupu prostřednictvím internetového obchodu a k výkonu práv a povinností vyplývajících mezi vámi a společností VEGA KONTI, s.r.o. následující osobní údaje zákazníka: jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa zákazníka, dodací adresa, IP adresa zákazníka.
Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je souhlas tímto dán správci ve smyslu:
- plnění smlouvy článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR práv a plnění povinností Provozovatele podle článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
- článku 6 ods.1písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů (dále "GDPR") pro účely přímého marketingu, pokud nedošlo k objednávce zboží,
- oprávněný zájem správce k provedení přímého marketingu podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR
Zpracování osobních údajů je v případě nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu, nezbytné pro plnění smlouvy o koupi zboží a pro účely plnění zákonné povinnosti společnosti quadrofixing, s.r.o.
Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH DAT
Osobní údaje jsou zpracovány na dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu nebo do doby odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.
PŘÍJEMCI OSOBNÍCH DAT
Příjemci osobních údajů jsou následující osoby:
- kurýrní nebo přepravní společnost, která zajišťuje dodávku zboží zákazníkovi, jako další zprostředkovatel
PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ
Za podmínek stanovených v GDPR máte právo:
- na přístup k osobním údajům
- na opravu osobních údajů
- na omezení zpracování osobních údajů
- na výmaz osobních údajů
- na přenositelnost osobních údajů
- vznést protinámitku zpracování osobních údajů
Pokud se toho názoru, že byla porušena Vaše právo na ochranu osobních údajů, máte právo podat stížnost na příslušný úřad.
ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Správce se zavazuje přijmout vhodná technikcé a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů, aby nedošlo k neoprávněnému přístupu k těmto údajům nebo k jejich ztrátě. Správce prohlašuje, že k osobním údajům budou mít přístup pouze opávnené osoby povinné zachovávat mlčenlivost o osobních údajích. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a osobním údajům evidovaným v listinné podobě.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Odesláním objednávky z internetového obchodu potvrzujete, že jste se s podmínkami ochrany osobních údajů seznámili a bezvýhradně s nimi souhlasíte. Správce si vyhrazuje právo měnit tyto podmínky. Aktuální verze podmínek je zveřejněna na internetových stránkách správce.
Obchodní podmínky jsou platné od 24.5.2018 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.